NP Una na sajmu Alpe Adria Natour

Alpe Adria Natour, sajam turizma u Ljubljani, zasigurno jedan od najboljih u regiji i najuspješniji sajam na kojem je Nacionalni park Una učestvovao do sada.
Sa predstavljenom ponudom koju ima NP Una, te cijelo područje grada Bihaća i dijela Unsko sanskog kantona, privukli smo neočekivani broj zainteresiranih potencijalnih gostiju, a isto tako i turističkih agencija. Mnogi znaju, neki su i bili, mnogi su nešto načuli o NP Una i Bihaću i cijelom našem kantonu ali jedno je sigurno, svi su poželjeli doći.
Sa skromnim budžetom i štandom, na sajmu gdje su mnoge nacionalne i lokalne turističke zajednice, gradovi i regije europskih država i uložili su velike novce, NP Una uspijeva privući vrlo značajan broj zainteresiranih. 
NP Una kao turistički brand, rijeka Una kao ljepotica i vrlo značajno prirodno dobro, Una kao jedina, privlače sve više turista. Slovensko tržište i zemlje u susjedstvu Slovenije su vrlo bitne za našu ponudu. Rafting, mušičarenje, biciklizam, planinarenje, gastronomija, kampovi i smještajni kapaciteti, prezentacije prirodnih i kulturnih znamenitorsti putem postojećih edukativnih programa su vrlo detaljno predstavljeni svakom gostu koji je prišao štandu NP Una i iskazao interes. 
Ako je suditi po ovom sajmu, očekuje nas još jedna uspješna turistička sezona. Međutim, ostaje ona gorčina i pitanje kako dalje sa postojećom lošom javnom infrastrukturom, lošim putevima i bez nužne infrastrukture koja nedostaje. Interesa ima jako puno ali nema financijskih sredstava da stvorimo uvjete za primjeren prihvat rastućeg broja turista.
Uređivanje prostora, parkovski mobilijar, edukativni sadržaji i turistička ponuda koju naši dionici (stakeholder-i) razvijaju zajedno sa nama više nisu dovoljni za kvalitetan i održiv razvoj turističke ponude. Potrebno je nešto više, puno više, jer ne pravi se turizam samo od onoga što nam je Bog dao, lijepom prirodom...