Promocija NP Una i projekta Unaland u Zagrebu

Sinoć je organizaciji Nacionalnog parka Una iz Bihaća i Udruge Dunavska mreža iz Zagreba upriličena promocija Nacionalnog parka „Una“ i projekta „Unaland“ u predivnom ambijentu vidikovca Zagreb 360 na vrhu Zagrebačkog nebodera u samom središtu grada.
Ovom događaju odazvalo preko 180 zvanica iz oblasti turizma, zaštite prirode i medija, pretežno iz Hrvatske, kao i iz Bosne i Hercegovine i Slovenije. Ovim događajem je po prvi put u Zagrebu kao značajnom turističkom tržištu predstavljen gornji tok Une odnosno Nacionalni park Una kao zaštićeno područje sa izuzetnim prirodnim i kulturnim vrijednostima, a isto tako se kroz promociju idejnog projekta Unaland htjelo prisutne upoznati i ujedno dati značaja u javnosti o svim ostalim prirodnim i kulturnim vrijednostima i turističkim potencijalima kojima obiluje rijeka Una svojim cijelim tokom u dužini od 212 km kojeg ovaj projekt obuhvata.
Tokom prijema zvanica obuhvaćeno je predstavljanje turističke i gastronomske ponude gornjeg Pounja, s obje strane granice, a tokom kojeg su evocirane i uspomene na vrlo važan običaj u razvoju komunikacije među ljudima, u narodu poznat kao "meza". Krajinu su uz vrhunski nastup odlično predstavili i naši muzičari Šehad Komić i Ado Iftić frontmen grupe Camino Verde.
Koncert Prljavog kazališta na 45. Una regati tokom ovog događaja najavio je pjevač ovog legendarnog benda Mladen Bodalec. Prljavo kazalište ove godine slavi 40 godina djelovanja na muzičkoj sceni, a Bodalec je pozvao Bišćane, njihove goste i učesnike Una regate da 28.07.2017. godine dođu na Gradsku otoku u Bihaću dočekaju učesnike Regate i uživaju u muzičkom spektaklu. 
Pounje i unska kontinentalna rivijera koje se prostiru u dvije države, predstavlja nešto čega nismo dovoljno svjesni, kako u BIH tako i u Hrvatskoj, a to je golemi turistički potencijal kojeg je pored njegove potencijalne iskoristivosti u turizmu ujedno potrebno i zaštiti. Danas su zaštićena područja u svijetu, a posebno ona koja obiluju znamenitim vodenim resursima, čistom vodom, spektakularnim slapovima i sedrenim barijerama kojima obiluje rijeka Una, vrlo traženi i predstavljaju veliki potencijal koji se uz vizionarski pristup, te pravilno upravljanje može pretvoriti u „vodenu bajku“ odnosno novi turistički brand na tržištu. Taj brand se postepeno počinje graditi od vremena uspostave NP Una, a i ranijim aktivnostima djelatnika u turizmu.
Nacionalni parkovi Plitvička jezera i Krka koji se nalaze nedaleko od Pounja i NP Una su pokazatelj i očiti primjeri kako se smaragdne vode i sedrene tvorevine, kao i ostale prirodne vrijednosti kojima Pounje obiluje, mogu odlično iskoristiti u turističke svrhe na dobrobit privrede i stanovnika Pounja, a ne kao hidroenergetski potencijal kao interes pojedinih interesnih grupa koji prijeti rijeci kakva je Una, te ujedno i opstanku stanovnika kojih je iz dana u dan u Pounju sve manje.
Priča je prilično jednostavna, a na nama je da je sprovedemo u djelo, u „vodenu bajku“ za one koji ne znaju da postoji i gdje se nalazi.